Friday, March 18, 2011

sketch compilation

Et oma bloggile saada natuke hoogu  juurde ja pilte mida vaadata, siis
otsisin välja mõningad sketchid ja joonistused

Kui ma alustasin, siis ma teadsin, et on olemas ainult valge paber.. ja kõik, kes oskasid teha midagi pruunile või toonitud paberile olid jumalad... :)
aga nüüd juba paar aastat olen seda ise katsetanud.. EI pea olema jumal, et sellist asja teha. Lahedam on lihtsalt, pilt paistab rohkem 3D
ostsin endale kaa nüüd umbes aasta tagasi  taastöödeldud paberist sketchbook´i- CACHET by DALER- ROWNEY ja siin siis väike valik mu sketssbuukist-

Need ilmed on saadud raamatust "Facial Expressions" by Mark Simon, mille ma rahva raamatust tellisin  Väga väärt raamat. Ma ei ole lugenud üle aga seal pidi olema 3500 emotsiooni kokku erinevatelt inimestelt ja eri vanustelt alates mingi 20a.



Muidugi ka erinevad vee loomad on inspireerivad!


 Sain jõuludeks loomade anatoomia raamatu ja siis klappisin seisva Zebra ja natuke raamatust õpitud kokku!
     Ma ei ole siiamaani kindel, kas Zebrad jooksevad just sellise jala asetusega.. aga see ei loegi seda oli väga lahe joonistada!


 Väga palju joonistan ka lihtsalt valgele Aaneljale, siin klappisin siis kokku mõned erinevatest allikatest joonistatud loomad.
Siin on nyyd olnud mu inspiratsiooniks suur meister David Colman, väga lahe mees, kui sind huvitab, siis  ta bloggi aadress on ka mul siin kuskil paremas ääres

Loomad on üldse väga coolid asjad!


5 comments:

  1. Hei Ets!

    Täiega lahedad pildid! Kas sa muidu originaale müüd ka? Tellimusi teed ka? ja kui palju hinda paned?

    Tänks :)
    Marvi

    ReplyDelete
  2. Tsau!
    Tänx ka Sulle!

    no muidugi mu sketsse pole keegi osta tahtnud, ma pole pakkunud kaa.. :) aga tellimusi olen teinud ikka. Tead ma täna loengi yle palju ma olen tellimuse peale teinud.. nata alla 100 peaks jääma vist.. ja nohh krooni ajal sain tavaliselt 100.- kõige rohkem oli 350.- aga euro ajal pole ma veel tellimuse peale teinud.. tegelt yhe nagu sketch laadse karikatuuri eest sain €5 ja üks on tulemas ja nyyd oleks hind umbes €10.
    Tervitades..

    ReplyDelete
  3. Oh lahe!! :)
    Ma arvan, et oleks huvitatud paarist-kolmest kohe. Arvatavasti loomadega..nagu see lahe zebra.pruunil paberil värviga on väga m6nus värvi koosseis. Nunnud v6i naljakad..hetkel hetkel ei saa tellida, aga mai kuus peaks selleks küll kapitali olema :)

    ReplyDelete
  4. Seda Zebra ma ei tea, kas myyn.. kuigi sarnase annaks uuesti teha spetsiaalselt sulle, kui sa tahaks.. (lihtsalt mõni joonistus on nagu verstapost ja arengule hea.. tulevikus uuesti vaadata seda ja progressi võrrelda..)
    Aga eks teisi sketsse saaks ikka..

    ReplyDelete