Thursday, May 5, 2011

Linnud ja loomad

Pärast mitut päeva on mul jälle midagi postitada..
  Lappasin kokku oma sketsid ja panin ühele paberile.. scannisin ka tühjad lehed sketsiraamatust ja siis arvutis panin kõik kokku et jääks lahedam mulje.. jäi ikka vist.. :)
  Olen viimasel ajal palju mitte inimesi joonistanud, vahelduseks on see hea, sest muidu harjun liiga ära ja siis enam ei püüa nagu.. et kui tahad sarnast looma või lindu, siis ju ikka pead pidevalt kontrollima oma jooni, et kas ikka on sarnane, sama ka inimestega aga ma tean, et ma vahest vaatan liiga vähe, sellepärast siis midagi millega pole harjunud! (näiteks hane joonistasin ma vist üldse esimest korda, ma ise olen tulemusega rahul). Mul on see liialdamise joon väga sisse jäänud, siis märkate ehk isegi, et "wow, mis värk selle peaga on.. vms."

Loodan, et meeldib!

No comments:

Post a Comment