Monday, June 6, 2011

Kalad ja värki...

Viimasest postitusest on aega möödas juba jupp aega..
 aga ega ma ei passi niisama.. töötan ja joonistan..
  Uurin siin rahvusvahelisi karikatuuri- koomiksi konkursse, Eestis ju tõesti pole kuskile väga saata, "Pilkajasse" saadan vahest ikka midagi aga see on ka kõik, lehed isegi ei vasta, kui midagi sinna saata.. aga eks neil on oma joonistajad olemas!

  Siis mõtlesin, et ma ei kaota midagi, kui ma rahvusvahelistel konkursitel osalen.. saan ennast tutvustada ja ise olen kaa tegevuses, seal teemad ette antud enamustel ja siis juba lihtsam genereerida edasi.
 Mõned teemad on muidugi minu jaoks seedimatud...
     Praegu juba saatsin Belgiasse ja Bulgaariasse paari päeva pärast panen ka Poolasse teele 2 pilti.
  Siin neid jälle näidata ei võiks, sest siis võib saada disklaffi..
  Poolas on vaja teha nalja kalade, kalameeste ja muu sellega seotud teemal

Kuna tegevus vee all mul juba üks on olemas, siis teise veealuse pildi võin siia panna, sest seda ma sinna ei saada. Ja üks on siis nii, kus tegevus toimub kaldal..
   Proovin teha paberil pilti, mis muidu levinumalt tehakse arvutis, sest seal värvid puhtamad ja ei tule üle ääre.
käsitsi seda effekti ei saa aga midagi sinna poole vähemalt.. ja muidugi rohkem arvestatav on ikka traditsiooniline joonistus.

Siin siis vesivärvid, akrüül ja tintekas.. (masking fluid kaa, mullide ja silmade tegemiseks)
Kuulmiseni!

No comments:

Post a Comment