Friday, October 7, 2011

6 international biennal 2011 BULGARIA

ehk siis karikatuuri võistlus Bulgaarias, kus ma osa võtsin..
teemaks oli "You are welcomed by your clothes, you are seen of by..."

Mõned kuud juba tagasi uurisin Urmas Nemvaltsi käest mõned asjad, et mida kõrvataha panna, kui seal osaleda.. Rääkis siis üht-teist ja mainis ka, et ega rahalist auhinda pole eriti mõtet loota, et kõva sõna on juba siis, kui sind kataloogi jaokski välja valitakse-- ja just see juhtuski..  (hea tunne on küll)

  Käisin postkastis alles nüüd õhtul kell 18.. (hea, et ma päevalehti ei telli.. :) )
ja leidsin paki moodi kirja.. arvasin kohe, et see on kuskilt välisriigist pärit ja mulle, just mu käest küsiti, et mis on saanud mu nendest rahvusvahelistest koomiksi võistlustest- vastasin, et ei teagi, sest päris palju on möödas aega..

Kakkusin paki lahti ja seal oligi kataloog sees.. selline õhemat sorti.. 40 lk kus sees on minu lugemise järgi 68 erinevat karikatuuri sellel riietumise teemal.. kokku olevat olnud 91 autorit ja 194 pilti neilt.. ja 31. erinevast riigist üle maailma..



Siin lehekülgedel veel: Sakslane- Jimeno Castiblanco,
Sakslane- Pavel Taussig,
Eestlasi rohkem polnud- Mina (oleks pidanud kaa oma väikse pildi saatma) ja
veel üks Sakslane- Steffen Yahsnowski

Minu pildike veel natuke suuremalt:

Nii, et ma jään veel ootama oma postkasti kirju, kus võib olla kataloog või siis kiri kus on üeldud- "Tänan osalemast aga teie pildid sakivad.." Brüsselist ma sain midagi sellist.. ok ok ega nad nii halvasti ei üelnud, viisakalt üeldi, et ei mahtunud konkurentsi..
mul veel siis 3- es riigis koomiksid ootamas oma saatust.. Rumeenias, Horvaatias ja Poolas.. Horvaatia ja Poolaga on mul lootused.. (ammu juba)

ok see selleks siis!  Jess rsk!

No comments:

Post a Comment