Tuesday, November 22, 2011

Markus Teeäär

Härra Metsatölli laulja!
 Pärast seda, kui neil uus plaat välja tuli, mul siis polnud plaani veel Teda joonistada.. aga kui kuulasin mõned lood ära, siis vaikselt kerkis mõte, et miks mitte "Proovin uuesti".. Niigi olen praegu Stand-by peal (Lootus on, et ma saan ühele ajakirjale pilte tegema hakata... aga kuidagi pikaks on veninud ootus ja seega on käsi ju kinni läinud.. Ja, et siis mitte päris passima jääda ikka võtsin kätte ja proovisin)!

No kui keegi on näinud seda pilti mis ma tegin aastal 2010 (mustvalge), siis Neil on hea võrrelda.. (guugeldades leiab) ise ma juba võrdlesin.. see on natuke ikka parem.. et mingi progress on olemas õnneks! Kuigi siin pildil on kaa asju mis mulle eriti ei meeldi.. aga minu kogemuste vaesus ei lase neid parandada.. Ma olen seda pilti juba plaaninud siin peaaegu terve nädala aga ikka ma ei saa üelda, et ta kerge oli!! Pikad juuksed ja palju habet on ikka minu jaoks liig.. (kolba ehitust on raske märgata ja ei mõista mida liialdada-mida mitte) aga midagi pole teha mulle meeldib see bänd!!
  Eks sarnasus on olemas- JA SEE ONGI KÕIGE TÄHTSAM.. detaile õpib ikka pika-pika ajapeale tegema..!
  Loodan, et Teilegi natuke meeldib see!


No comments:

Post a Comment