Saturday, March 31, 2012

šarž Narvas

Eile käisin Narvas šarži näituse avamisel.. seal siis olid väljas 4 joonistaja pildid.. Hugo Hiibus, Kalev Prits, Aivar Juhanson ja siis mina.

Väga vinge oli ikka selliste suurte tegijate piltidega ühes ruumis olla.. joonistajatest kohal olin aga aint mina ja Kalev.. eks see pikk sõit Narva ei olnud meelepärane.. 

Kalev on väga vinge mees..  Saime kohe hästi läbi..
Meie taga on siis Tema tehtud töid..


Siis see, kus minu pildid olid.. mul polnud väga palju pilte neile anda sinna näitusele. .teistel oli ikka 3- ma ei tea 5 tahvlit
   Naljaks oli, see muidugi, et lausa paar korda käis läbi see, et "Kas Mul on mingi programm, millega ma nägusi moonutan "

 Vastasin ,et "wooowww.. Ei, ei-  kõik on ikka ju käsitsi joonistatud" :) eks see ole see digitaalselt tegemine, et tegelt, kui viitsida, siis võid need värvid ja detailid nii välja joonistada, et ei saagi aru enam..

nii siis siin minu tahvel.. (Veel paistavad Aivari pildid ka..)
 Pildid olid mingi kile katte all, sellepärast ongi see välgu-lärakas seal..
Kõike paremat, arriverderci

No comments:

Post a Comment