Sunday, November 3, 2013

Paar Rumeenlast

Sain ühe kutse osaleda Rumeenia korraldatud näitusel , et auhindu ega nänni pole vist aga raamat või siis nagu kataloog on võimalik küll saada!

Teema oli siis kas "Ion Luca Caragiale" või "mõni muu lahe Rumeenia isiksus" kui ma olin oma Ion Luca ära saatnud, siis üks sealne korraldaja vist arvas, et ma võiks veel ühe tüübi joonistada..  Mihai Eminescu
Natuke mul vaba aega oli ja joonistasin siis Eminescust portree..
 See mees seal arvas, et kui ma oleks nõus need pildid talle saatma, siis ta arvatavasti paneks mu raamatusse ka ja siis saadab koopia.. ja kui kunagi nad veel neid pilte kasutavad ja katalooge teevad saadavad veel mulle ka. Et selline lahe..

ok see selleks..

Ion Luca Caragiale




(Akvarell)

Mihai Eminescu


(Sangviin vist on selle asja nimi, mida ma kasutasin)

Kuulmiseni!

No comments:

Post a Comment