Sunday, January 26, 2014

Pin Up

Minu esimene pin up joonistus, mis siis on mu enda modelliga ja keegi ei saa öelda, et olen kopeerinud või kasutanud kellegi ideed..
(seda ma polegi teinud ja kui olengi, siis sellest tean ainult mina ;) )

Pin Up Girls olid minuteada 50ndatel või kuskil seal ajal väga kuum teema, tihti kasutati sellelaadseid neide kalendrite kaunistamiseks aga kui kedagi täpsemalt huvitab, siis muidugi guugeldage ja saab ehk aimu. See teema meeldib mulle praegu, ma olen näinud üsna palju stiile ja värvilahendusi, kuidas neid tüdrukud saab teha väga veetlevaks ja ilusaks, et lausa valus vaadata :). Proovin läbi katsetuste ka oma stiili leida..

Oleks muidu tahtnud teha õlivärvidega, (vanad meistrid tegid seda nii) ma isegi alustasin juba nendega ja jõudsin kuhugimaale ka... aga edasi ei oska- kogemused on veel väiksed, et segada nii lahe varju toon, et see usutav oleks..
Ja siis  avastasin taas, et mulle ikka sobib vesivärv! Seega olengi 1 samm lähemale, et leida oma stiil.

Kuulmiseni!

No comments:

Post a Comment