Sunday, March 2, 2014

"Vahele jäi" (Caught)

Ma olen seda pilti nüüd juba tükk-aega teinud.. ja kui lõpus lihtsalt ei oska midagi enam lisada..( no muidugi ma tean ja näen ühtteist, mis võiks olla parem või teisiti.. aga ega see photoshop ei ole, kus on lihtne ümber tõsta uuesti värvida jne.. :), siis otsustasin, et "kõik" rohkem ei tee.. õpin sellest ja teinekord teen teisiti..

Kahju muidugi, et mul polnud päriselt sellist tseeni kuskilt võtta, et toetuda siis sellele.. kõik perspektiiv, värvid, proportsioonid jne... sain kodus aint pildistada modelle ja siis pidin need pildid kokku mõtlema, et tekiks tervik.

Lappasin lihtsalt ühte PDF-i, ja seal oli ilusti joonistatud üks poisi pea natuke nagu seljatagant.. trenni mõttes ma proovisin seda ka joonistada. Ja lisaks sellel paberil oli mul veel igasugu nägusi ja figuure.. Siis kui olin selle poisi pea ära joonistanud, siis ta ju nagu "vaatas" neid naisi, keda ma juba ennem olin samale paberile joonitanud, siis tekkiski mul mõte, et võiks olla selline pilt kohe, kus poiss passib näiteks üle aia naabrinaist. ;)

Loodan, et teile mu mõte meeldib..

Kuulmiseni!

1 comment: