Saturday, May 28, 2011

Päästeameti Loominguvõistlus

Käisin eile Tartus Päästeameti poolt korraldatud loominguvõistluse tulemuste teavitamisel ja autasustamisel.
Väga vinge värk. Istusime Seal AHHAA keskuse auditooriumis, nagu päris. Palju häid töid oli saadetud, kokku olevat olnud 561 tööd. minust nooremad tegijad lõid platsi päris puhtaks seal, auhindasi jagati  palju, kui ma nüüd õieti mäletan (ma loodan, et mäletan), siis mina ja Eduard Tüür olime seal auditooriumis vanimad auhinna saajad, auhinnad olid vinged- läptop, nutitelefon, fotokaamera, seljakott+matkavarustus ja tulekustuteid, tuletekke, suitsuandurid jne.

Mul vedas ikka kaa ja mulle anti selline seljakott + matkamehe sööginõud ja väike kompass, mis ei valeta.  :)
   Ma muidu kõva matkasell ei ole aga nohh, ma pean kindlasti minema nii äge kott, et sinna mahub molbert kaa ära! 

FJÄLLRÄVEN Kajka 75





Pärast saime ringi liikuda ka seal ahhaa keskuses sees, väga nutikaid asju on seal, põnev!

Ok ma nüüd näitan ära, siis millega mina seal esinesin..
 "Õnnetus hüüab tulles", pidi naeruvääristama tuleohtlikku käitumist või lolli käitumist veekogul..






Ja kui keegi sinna Tartu Ahaa keskusesse peaks sattuma, siis tasub korra sisse astuda, sest mõningad pildid, mis seinale pandi on läbipääsuväravatest väljas pool.. ;)
Ja minu 3 pilti sama moodi. Karikatuure on seal seintel veel (siis vaja läbi väravate minna), mõned ikka päris vanast ajast.. Näitus on UMBES kuu aega avatud.. kui mu mälu nüüd ei peta.
  Selline seinake on siis seal. (Väga ilusti Raamitud olid pildid)




Aitähh Päästeametile laheda ürituse eest, järgmine aasta jälle!

No comments:

Post a Comment