Friday, April 15, 2011

Eino ja Pope

Kuna ideed on otsas hetkel, siis lihtsalt pidin midagi välja mõtlema... ja hakkasin uurima, kellel sünnipäevad on tulemas.. Eino Baskinil küll alles juunis aga Ta tundus huvitav, seega proovisin Teda joonistada. Väga oleks vaja harjutada ikka värvilisi pilte, ma peaks kuskile midagi maali asja õppima minema aga aega pole! tehnikast jääb puudu. aga see selleks, ega ma siin virisema ei hakka

Eino Baskin saab siis 17. juunil  82



     Ja 2 aastat vanem temast on Pope Benedict XVI, kes 16 aprill saab 84
mul on küll plaan see Paavst akvarellidega ära värvida... aga ma igaksjuhuks ei luba midagi.
ma olen juba põupi ennegi joonistanud aga ta on lihtsalt jummala laheda näoga mees, et tore kohe jälle joonistada..

siin siis praegune sketch. u. 30 min. kokku

No comments:

Post a Comment