Tuesday, April 26, 2011

Trooja Hobune

Kui keegi peaks kurb olema, et ma pole postitanud viimasel ajal, siis asi on selles, et ma joonistan ikkagi väga palju, kuid Siia veel ei saa midagi panna, kuna vist ei või veel.. asi nimelt selles,et Päästeamet korraldab loome võistlust..  "ÕNNETUS HÜÜAB TULLES"  ja 6. mai peavad tööd saadetud olema, proovin anda endast parimat jälle, vähemasti on mul endal tore jälle koomiksi laadseid asju harjutada.. eks kui aeg küps, siis näitan Teile kaa, mida ma sinna välja mõtlesin..

    Praegu oleks mul selline teile näidata- (see pole võistlustööga seotud, lihtsalt lõbu pärast)
    Kõik kindlast teavad Trooja hobust, kui mitte ajaloost, siis arvutis ikka!
(Loodan, et kõik on arusaadav, kui midagi ei meeldi, siis ütle julgelt... siis ten paremini teha)

No comments:

Post a Comment