Tuesday, August 30, 2011

Toomas Hendrik Ilves poiss!

Tervitused jälle! Mõned teist juba nägid seda pilti siis kui see oli poolik Facebookis- Nüüd ütleme, et sain valmis.. (jaa muidugi saaks seal veel siluda ja siluda, aga siis kaob ära see "joonistatud" pildi tunne)
 Lühikese ajaga sain päris palju head vastukaja, seega otsustasin kiiresti pildi valmis saada ja teieni tuua.
   Ma ei muutnud seekord pildi resulutsiooni, seega tundub see praegu väga suur aga ma arvan, et küll Te poindile pihta saate, et kellega tegu on..

Panin Selle pildi siia bloggisse, kuna Teie "klickide" pärast on seda hiljem võimalik leida ka nt. Google otsingu mootorist (mida rohkem te seda vaatate, seda tõenäolisem on, et see tuleb otsides välja) Aitähh..

Joonistasin teda nüüd alles esimest korda.. Tavaliselt, kui keegi joonistama hakkab, siis ikka joonistatakse kõige tuntumad inimesed esimesena, sest nendega on sarnasust lihtsam saavutada.. aga ma ei tea, miks ma pole varem teinud.. Nüüd kuna on valimised möödas ja "moe" pärast tehtud Debatt (minu arust) läbi, siis arvasin, et- ON AEG ! :)


No comments:

Post a Comment