Thursday, September 1, 2011

Teet Lindma

Täna oli lahe võimalus mul teha näomaalingud.. ou jee! see oli ikka väga naljakas.
Lihtsalt 1. Septembri puhul tööjuures taheti tellida ikka mingi spets vend seda tegema.. aga arusaamatu on see, et mina hoopis tegin neid.. ok
kell sai 14 ja pidin oma kodinad (värvid, pintslid jne. ) kuskile paigutama. Tuli mu juurde kohe üks plika ja uuris asja.. (Vanaema vist sokutas ta mulle) tahtis liblikat saada.. selle tegin enamvähem ära.. mulle olid mingid pildid välja prinditud, et mul oleks lihtsam midagi teha.. See laps oli õnnelik, sest minu tehtud pidavad palju ilusam olema, kui pildil :)
  istusin 20 minni ja ootasin uut mudilast.. tulevad 2 last.. õde ja vend vist.. vennakesele näitasin pilte, et kas talle sealt midagi sobib.. osutas mingile batmani maskile.. Ma vaatasin, et pole viga- üks suur hunnik musta värvi ja olemas.. hirmsat moodi maalin ja poole pealt kutt ütleb, et "Ma olen nagu päkk-männ"! Ma mõtlesin, et mis asja "päkk-männ"? (pacman)on ju kollane ring ainult.. mõtlesin, et nüüd pean kustutama hakkama.. aga ei, tal oligi T- natuke paigast ära. Ma ise ei jäänud väga rahule selle maskiga.. aga kutt ise lendas veel mitu tundi saalis ringi ja tulistas õhku.. õde tal tahtis kaa samasugust musta päkkmänni maski.. aga ma arvasin, et tydrukule sobiks ikka midagi tüdrukulikumat.. sai liblika.. Hea kogemus- peaks mainima! (kahju, et pilti ei teinud)

   Aga asja juurde kaa!
Sain "Pilkaja" ajakirjast augusti lõpu poole  ühe hea pakkumise, et kas ma oleksin nõus ja kas ma jõuaks neile ühe šarži teha septembri numbrisse.. olin muidugi nõus. Mitu päeva photoshopis joonistan ja sain valmis.. Ja neile sobis kaa.
Teet Lindma on Viljandis (ja mujal kaa) tuntud, kui karikatuuri konkursi korraldaja.. "Edmund Valtmani nimeline karikatuuri võistlus" toimub tavaliselt 1. aprillil,  kunagi ka ise natuke pildikesi teinud..
 aga siin siis see pilt, mis ma joonistasin:


2 koomiksit või karikatuuri on kaa veel mul seal.
Hea, et üks ajakiri niimodi võimaluse ennast näidata annab! Aitähh!

Tsau.

No comments:

Post a Comment