Wednesday, September 21, 2011

Slash

Teen oma bloggile selle pildiga suust-suhu hingamist (CPR), sest ikka minuarust on aega liiga palju mööda läinud viimasest postist.. Muidu jääb Teil mulje nagu ma ei tegeleks enam selliste asjadega.. :)
  Ei.. ma ikka sketsin kõvasti- Eile just tegin loomakesi, kui need kenamini välja tulevad, siis sheerin (jagan) kaa.
Tellimustöid on kaa käsil ja need võtavad nagu kuidagi hoo maha, sest tean, et pean keskenduma neile ja siis ma mujal piltides pidurdan! ;( Eks ma saan need kunagi valmis ja siis on mul aega jälle enda valitud loomingule..
/
Loen just ühte raamatut.. "Slash" kõik kindlasti teavad, kes see mees on! Kui ei, siis -häbi, häbi- püksis käbi.
Selline biograafiline raamat.. üsnagi põnev!
 Algul tegin peaaegu 1:1 kaanepildi järgi, aga siis otsustasin ikka natuke siit ja sealt "rõhutada" üldmulje on selline väga vaba- natuke sotabutane :)

ehk meeldib!

No comments:

Post a Comment